JAK ODDAĆ SPRZĘT DO NAPRAWY?


W chwili obecnej są dwie możliwości oddania sprzętu do naprawy. Zapraszam do dostarczenia do siedziby firmy mieszczącej się przy ul Radwańskiej 65/2 (WYMAGANE WCZEŚNIEJSZE UMÓWIENIE SIĘ ZE WZGLĘGU NA KONIECZNOŚĆ WYJAZDÓW DO HURTOWNI) lub dodatkowo płatny dojazd w wyznaczone miejsce, na przykład do Państwa domu.

 

Mam świadomość, że przekazanie swojego sprzętu do naprawy nie jest niczym przyjemnym i wzbudza obawy. Od Pięciu lat naprawiając komputery, gdy nie ma możliwości naprawy na miejscu, klienci powierzają mi swój sprzęt przedstawiający sobą niejednokrotnie znaczną wartość, który zawsze wraca do właścicieli z naprawy i nigdy nie ma problemów z jego

odbiorem.

Niestety branża GSM nieco różni się od branży komputerowej przez co wykonanie naprawy na miejscu (na przykład u Państwa w domu) jest praktycznie niemożliwe między innymi ze względu konieczność używania specjalistycznego sprzętu, który nie jest mobilny, oraz coraz bardziej skomplikowaną budową smartphonów.

 

 

Poniżej przedstawiam plusy i minusy sposobu w jaki działa Smartphone Spa





Możliwość przekazania i odbioru sprzętu o dogodnej porze. Eliminuje problem pokrywania się godzin pracy punktu serwisowego z Państwa godzinami pracy oraz rezygnowania z codziennych planów.




Parking- nie muszą Państwo szukać miejsca do zaparkowania w centrum miasta oraz ponosić dodatkowych kosztów parkowania. Istnieje możliwość umówienia się w optymalnym miejscu, do którego nie muszą się Państwo przeciskać przez zakorkowane miasto w godzinach szczytu oraz szukać parkingu.



Z racji na nieregularny czas pracy istnieje możliwość szybszej naprawy telefonu jak również napraw w dni wolne od pracy.

 



Prowadzę legalnie działającą firmę. Zawsze otrzymują Państwo dokument potwierdzający przyjęcie sprzętu do naprawy na którym widnieją dane firmy oraz moje.




Nie widzę przeciwskazań w wylegitymowaniu mnie podczas przekazywania sprzętu celem sprawdzenia czy jestem właścicielem firmy przyjmującej zlecenie.

 



Prowadzę jednoosobową działalność w związku z czym zawsze dowiedzą się Państwo od razu na jakim etapie jest naprawa i nie muszą Państwo przy każdym kontakcie przedstawiać kilkukrotnie sprawy z którą dzwoniicie będąc przełączanym od jednego działu do drugiego.






Zawsze przed oddaniem czy też odbiorem sprzętu istnieje konieczność umówienia się.

 

 












SKONTAKTUJ SIĘ


Bogdan Jaroma - właściciel

tel: 789 31 66 99

email: kontakt@smartphonespa.pl

Telefon czynny codziennie od 10 do 21


LOKALIZACJA


UWAGA!!! Przed dostarczeniem sprzętu
wymagany kontakt

Łódź ul.Radwańska 65/2

Możliwy dojazd do klienta





NAPRAWA WYSYŁKOWA


W chwili obecnej w przypadku chęci skorzystania z naprawy wysyłkowej oraz uzyskania dokładnych danych do wysyłki, proszę o kontakt z numerem podanym na stronie.

 

 

 

Przed wysłaniem telefonu należy pamiętać, że:

 

-Przesyłka musi być dobrze zabezpieczona (niedopuszczalne jest wysyłanie telefonu zabezpieczonego jedynie pojedynczą kopertą z folią bąbelkową).

 

-Jeśli do telefonu dostęp zablokowany jest hasłem, wzorem, lub innym kodem, zabezpieczenie to należy zdjąć lub udostępnić, w przeciwnym razie nie będę miał możliwości sprawdzenia na przykład działania nowego digitizera, a co za tym idzie, nie mogę ręczyć za 100% powodzenie naprawy.

 

-Do przesyłki należy zamieścić informacje z adresem zwrotnym, numerem kontaktowym oraz zakresem naprawy- wystarczy mała kartka napisana odręcznie.

 

-Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę należy zanaczyć to w informacji do przesyłce oraz podać dane do faktury wraz z numerem NIP.

 

-Ceny podane w cenniku dotyczą sytuacji gdy klient dostarcza oraz odbiera sprzęt na własną rękę, w przypadku naprawy wysyłkowej należy doliczyć koszta przesyłki.

 

-Standardowo naprawiony telefon odsyłany jest "za pobraniem"- jeśli preferują Państwo inną formę rozliczenia niezbędne jest uzgodnienie tego podczas kontaktu.

 

-Polecaną formą wysyłki, jest paczka pocztowa lub przesyłka kurierska, w przypadku wysłania telefonu listem czas naprawy może się wydłużyć, a koszt wzrosnąć- w przypadku listów poczta nie podejmuje próby dostarczenia, jedynie pozostawia awizo do odbioru samodzielnego w placówce poczty.

 

-Czas na jaki rozstają się Państwo z telefonem wynosi około tydzień ( naprawa + wysyłka w obie strony).

 

-W piątki oraz przed dniami świątecznymi unikam wysyłania paczek, aby nie zalegały one w sortowniach, Na wyraźne życzenie paczka może zostać wysłana również w piątek.